środa, 13 listopada 2013

Romantyczna skrzyneczka

    Chciałabym Wam się pochwalić swoim najnowszym dziełem - skrzyneczką romantyczną. Serwetka, która zdobi wieko tej skrzyneczki, jak ją pierwszy raz zobaczyłam, zachwyciła mnie do granic absurdu. Nawet nie wiecie jak czekałam na przesyłkę z zakupionymi materiałami wśród których znajdowała się owa serwetka, a teraz mam przyjemność zaprezentować Wam gotowe dzieło w roli głównej z moim cudeńkiem. Skrzyneczka może posłużyć jako mały organizerek na drobiazgi lub jako herbaciarka ponieważ posiada przegródki rozdzielające powierzchnię wewnętrzną na cztery komory.


P.S. Szykuję wielka niespodziankę. Byłam w posiadaniu wielu przedmiotów do zdobienia z którymi do tej pory nie miałam do czynienia. Do tej pory przechodziłam koło nich i kombinowałam, co by tu fajnego z nich zrobić. Ostatnio odważyłam się na wypróbowanie nowych technik, które całkiem fajnie wyszły i będą pasować do nowych przedmiotów. Już się zabrałam za gruntowanie :) Niedługo możecie oczekiwać WIELKIEJ premiery :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz