poniedziałek, 11 listopada 2013

DIY 2

   

       Dziś chciałam pokazać "receptę" na tabliczkę powitalną w domu. Niektóre zastosowane techniki, tak jak i wczoraj, będę wykorzystywać pierwszy raz w swojej "karierze" więc proszę o wyrozumiałość i porady. Za wszystkie bardzo dziękuję.

Przygotowujemy plakietkę do dekorowania. Ja wybrałam taką:
Gruntujemy na kolor wybrany wcześniej farbą akrylową. Ja uwielbiam kolor Ecru.
Drukujemy na drukarce laserowej tekst, który chcemy przenieść. Ja użyłam żelazka do przeniesienia wzoru na powierzchnię tabliczki. Musimy pamiętać, aby tekst był odbiciem lustrzanym. Tutaj się trochę zapomniałam i nie zrobiłam zdjęcia. Efekt przeniesienia widać na ozdobnikach nad i pod tekstem.

 Teraz bierzemy pastę do reliefów z aplikatorem.
i skrupulatnie odtwarzamy tekst wyciskając ostrożnie pastę.
Teraz jeszcze raz malujemy farbą akrylową "na gładko".
Teraz bierzemy pastę postarzającą i wcieramy po całej powierzchni tabliczki.
 I już pozostaje nam jedynie wszystko zalakierować kilkoma warstwami lakieru.


A gotowa tabliczka prezentuje się tak:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz