czwartek, 19 grudnia 2013

CANDY - urodziny bloga Alei Inspiracji

    

    Dziś wielki dzień. Mój blog obchodzi pierwsze urodziny. Z tej okazji chciałam zorganizować Candy. Zasady jak u wszystkich takie same. Proszę wpisać się w komentarzach pod postem, umieścić informację z banerkiem na swojej stronie i miło mi będzie, jeżeli polubicie mojego bloga u siebie, tak aby był widoczny link do moich postów. Laureata wyłonię poprzez losowanie za miesiąc (19 stycznia 2014) i poinformuję go mailowo oraz na moim blogu. Zapisy do 18 stycznia 2014 roku do godziny 23:59. Ze względu na wysokie zainteresowanie moim ostatnim candy postanowiłam tym razem ufundować aż trzy nagrody. Stało się tak, ponieważ byliście tak kochani, iż najchętniej obdarowałabym Was wszystkie!!!

Do wygrania będzie:

I NAGRODA:

- Kalendarz mojego projektu na 2014 rok - do wyboru jeden z trzech wzorów prezentowanych poniżej.

- Wspaniała skrzyneczka 12,5 cm na 17,5 cm. Projekt jej był tak pomyślany, aby do środka mieściły się zdjęcia 10cm x 15cm. Jest to skrzyneczka i jej przeznaczenie mojego pomysłu. Wykonana została na zamówienie, więc nigdzie jej nie znajdziecie. Jest to autorski pomysł Alei Inspiracji.

- Kwadratowy świecznik - bardzo wdzięczny materiał do zdobienia.

- 6 podstawek do jajek na niedzielny stół. Tu już trudniej wykazać się pomysłowością - jestem ciekawa efektu Waszej pracy.

- 27 niepowtarzalnych serwetek, które wzbogacą każdą kolekcję. Każda inna!!! Wiele wzorów już nie do zdobycia !!!

II NAGRODA:

- Kalendarz mojego projektu na 2014 rok - do wyboru jeden z dwóch wzorów pozostałych po wyborze osoby wygrywającej pierwszą nagrodę

III NAGRODA:

- Kalendarz mojego projektu na 2014 rok - wzór który pozostanie po wyborze osób wygrywających pierwsze i drugie miejsce

Jak widzicie jest o co się bić!!!

A tak prezentują się nagrody:

KALENDARZ I



KALENDARZ II



KALENDARZ III


DREWNIANE WYROBY DO DEKOROWANIA


NIEPOWTARZALNE SERWETKI


79 komentarzy:

  1. To ja pierwsza ! Zapisuję się po te śliczności i lecę wieszać banerek u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję urodzin i obowiązkowo się zapisuję. Może kolejny raz też mi się u Ciebie poszczęści. Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój pierwszy udział w Candy, zapisuję się i próbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również się przyłączę:) urocze kalendarze:)
    Serdecznie gratuluję urodzin bloga i życzę wielu kolejnych:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj, naj, naj z okazji urodzin. Chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojojoj....śliczności:)
    chętnie się zapisuję życząc kolejnych tak owocnych lat;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie:) Oczywiście przyłączam się do zabawy:)
    askas79.flog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zaproszenie ;)
    Przyłączam się.
    http://galeriakpaulinkam6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie! Banerek już jest na mojej stronie www.artodecu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie i z chęcią przyłączam sie do tak fajnego Candy. Życzę ci na rocznicę nieustającej weny i wciąż nowych pomysłów i realizacji :) Pozdrawiam ciepło, eda z www.dodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje rocznicy :) Oczywiście się zapisuje. Zaraz info umieszczam u siebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja gratuluję serdecznie rocznicy!!!! Dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy. Nagrody znowu wspaniałe ufundowałaś widzę, że kolejka już po nie stoi i nie dziwię się wcale Więc i ja z radością się zapisuję do zabawy baner wieszam i nagonię Ci tym banerem jeszcze rzesze chętnych zabawowiczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze i bardzo praktyczne nagrody. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście stając w kolejce, bo naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja się chętnie dołączę, może tym razem mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zaproszenie! Gratuluję rocznicy! Chętnie się przyłączę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spróbuję i ja:). Gratulacje ! Pierwsze urodzinki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy i ilości odwiedzających. Jest się czym pochwalić.
    Mam nadzieje ze tym razem mi się poszczęści.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego naj z okazji 1 rocznicy, życze Ci glowy pełnej pomysłów i nieustającej weny.
    Z miłą chęcią zapisze sie na Twoje rozdanie bo obok takich nagród nie można przejśc obojętnie.
    Pozdrawiam
    nitusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie bogactwo prezentów! Mikołaj miał duży worek i szczodrze dzieli się z nami :)
    Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesyłam najserdeczniejsze zyczenia z okazji 1 urodzinek i życze wszystkim udanej zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) To i ja przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam , Basia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuję za zaproszenie, jak widać konkurencja jest duża, ale z chęcią się przyłącze do zabawy. Skoro to twoje pierwsze urodzinki życzę ci:
    - pasji tworzenia
    - przechadzania się aleją inspiracji
    - świetlanej przyszłości
    - błyszczących "moniaków" (tzn. pieniędzy)
    - radości że możesz obdarowywać pięknymi i unikatowymi prezentami
    - spełnienia swoich ukrytych marzeń.....
    dmucham z Tobą świeczkę na torcie !!!!
    http://montowniaslicznosci.blogspot.com/2013/12/swiateczne-bombki.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Moc gratulacji!
    Kolejnych owocnych latek blogowych!

    Z radością biorę udział!
    Banerek na
    Mój Magiczny Decoupage
    http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak najbardziej się zgłaszam! Gratuluję wytrwałości i cierpliwości do pisania bloga, której ja nie mam.;P Baner na bogu zawisł: http://blogajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ZAPISUJĘ SIĘ :)
    Pierwszy raz biorę udział w CANDY i mam nadzieję, że mi się poszczęści. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sto lat sto lat!!!! zapisuję się i chylę czoła za konsekwencję i wytrwałość w blogowaniu!!! candy jak marzenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za zaproszenie:) Z całego serca gratuluje roczku!!!! Trzymam kciuki za kolejne LATA blogowania!!! oczywiście tez zapisuje się w CANDY

    OdpowiedzUsuń
  29. Obyś trwała jak najdłużej a ja ustawiam sie po słodkości:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję roczku - oby kolejne były coraz lepsze i owocniejsze.
    Cudowny talent i zdolności :)
    Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście.
    Serdecznie pozdrawiam i również zapraszam do mnie:
    http://handmadebyruda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. GRATULUJĘ rocznicy :-)
    Z lekkim niedowierzaniem, że mogłoby mi się poszczęścić w losowaniu zapisuję się.
    Banerek u mnie www.aniapawlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejnych radosnych lat w blogosferze Ci życzę, a ponieważ kalendarze bardzo mi się podobają i kocham decoupage w wolnych chwilach, więc do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana dziękuję za zaproszenie wprawdzie jestem pechowcem ale zabawy nie opuszczę i staję grzecznie w ogonku bo decuopagiem się również zajmuję a cudowności jakie rozdajesz nie ominę oraz życzę ci wspaniałych następnych rocznic oraz wszystkiego dobrego buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolejnych wspaniałych rocznic, przyjemnego blogowania i jak najwięcej natchnienia do dalszej pracy.
    Ustawiam się w kolejce z ogromną nadzieją :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za zaproszenie! Z przyjemnością staję w kolejce!:)
    Serdeczności z okazji rocznicy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za zaproszenie, gratuluję rocznicy i życzę wielu, wielu kolejnych wpisów z tak jak dotąd pięknymi pracami no i oczywiście zapisuję się na razem z koleżankami na losowanie :) pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za zaproszenie, chętnie stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam sie w kolejce po te cudowności. Banerek już na stronce : http://iwanna59.blogspot.com/
    Dołączyłam do Obserwatorów, bo prace tu cudowne . Szczęścia w losowaniu to ja nie mam , ale..... może kiedyś będzie ten pierwszy raz.
    Życzę pomyślności w Nowym Roku .

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za zaproszenie :) Z wielką przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie się zapiszę ;) gratulacje rocznicy bloga ;) oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za zaproszenie, oczywiście zapisuję się i życzę w wytrwałości w tworzeniu oraz publikowaniu swoich prac :)
    Banerek jest już u mnie o tu:
    http://pani-kredka.blogspot.com/p/blog-page_27.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za zaproszenie.W tej sieci tylu talentów nie jest łatwo trafić :)) Piękne cukierasy przygotowałaś więc z chęcią na nie zaczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za zaproszenie na Twoje Candy. Chciałam zrobić już to dawno ale nie chciałam być pierwsza bo pierwsi nigdy nic nie wygrywają a tak to może mam jakąś szansę? Fajne cukieraski. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  45. Na początku gratuluję roczku i życzę kolejnych wytrwałości w blogowaniu :*
    Z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce i wezmę udział w rozdaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią ustawię się w kolejce - może nowy rok przyniesie mi trochę szczęścia!
    Zapraszam do siebie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com
    Życzę wielu inspiracji w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję urodzin !!!
    na deku się nie znam ale kalendarz chętnie przygarnę
    http://konkata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy roczek jest najważniejszy. Gratulacje. I wpisuję się na listę.
    blogupaniali.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki za zaproszenie. Przystępuję do zabawy.
    Z okazji urodzin i Nowego Roku życzę mnóstwa zrealizowanych pomysłów.
    Pozdrawiam, Alina z aliwero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy bloga :) Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się i zapraszam też do siebie - okazja taka sama ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj,jak mozna to z radoscia sie zapisze.Takie piekne sa te kalendarze ech ...moze mi sie poszczesci:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Oczywiście zapisuję się, bo kalendarze są świetne, a na mojej ścianie dalej wisi kalendarz z 2013roku... :)
    Banerek znajduje się tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html
    dekobzdety@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Też się zapisuję, podaję mój mail roza297@tlen.pl
    A z okazji urodzin gratuluję i życzę nieprzerwanego morza pomysłów, inspiracji leżących w każdy rogu i mnóstwa okazji do dzielenia się nimi z innymi

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Obserwuję jako: Joanna
    Banerek dodany na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  56. ustawiam się w kolejce po te cudowności i życzę wszystkiego naj naj najlepszego z okazji Roczku :):):)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ...oj , ta moja skleroza ...banerek oczywiście widnieje już na http://handmadebykamilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Z radością biorę udział :)

    Obserwuję jako Kamira90
    a baner wisi tutaj: http://kamira90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj...zdążyłam i bardzo się cieszę i dziękuję za zaproszenie...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję za zaproszenie. Gratulacje z okazji "urodzin":) Banerek wklejam na swoim blogu http://cudartenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Z chęcią biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  62. Oczywiście, że się zapisuję, ba bardzo kusisz prezentami ;)
    Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    baner już wisi u mnie na blogu, a tymczasem zapraszam do udziału w moim Candy-Niespodziance http://siubzdziu.blogspot.com/2013/12/candy.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam
    zgłaszam chęć
    fb:https://www.facebook.com/ania.babu
    dioddka1@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam serdecznie , tez chcę wziąć udzial, banerek na moim blogu do ktorego serdeczne zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej, hej :) czarujące te prezenty :) oczywiście i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  67. z chęcią ustawiam się po takie słodkości. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin.
    Banerek zamieściłam na:
    http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam
    ps. oczywiście obserwuję jako MagdaZ :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkiego dobrego życzę Tobie z okazji urodzin:)
    Z miłą chęcią zapisuję się na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jakie cudeńka! Ostatnio nie ma szczęścia w blogowych zabawach, ale nagrody są tak super, że po prostu muszę się zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Najlepszego z okazji urodzin bloga.. :) I żeby kolejny rok był jeszcze lepszy..! :)
    Szczerze trafiłam tu przez przypadek.. Przejrzałam kilkanaście postów i naprawdę bardzooo bardzoo dobry blog :)
    Obserwacja jest, jak i baner na blogu (http://i-wanna-it.blogspot.com/)
    No to biorę udział.! (Jeśli e-mail potrzebny to Marta.filipiak@onet.pl)
    Mój pierwszy udział w Candy więc nie wiem co pisać ale liczę iż mi się powiedzie :D
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  71. Wielu wpisów na blogu i równie wielu czytających :) Przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam
    am85@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam, chętnie przyłączę się do zabawy. Gratuluję rocznicy bloga.
    Pozdrawiam Katarzyna.
    kaska19666@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. To może i ja napiszę coś na tych deskach.Prace świetne.Gratuluję jubileuszu i dołączam się do kolejki oczekujących

    OdpowiedzUsuń
  74. Z miłą chęcią dołączam do kolejki!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  75. Z głębi serca gratuluję Wspaniałej Rocznicy i życzę kolejnych twórczych i owocnych lat!
    Prezenty bardzo kuszą, zatem przyłączam się do zabawy... może chociaż raz dopisze mi szczęście, także urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  76. ja dopiero zaczynam, więc gratuluję rocznicy. Chętnie sie przyłączę do zabawy :) i również zapraszam do siebie na małe rozdanie :)
    http://blog.decorre.pl/

    OdpowiedzUsuń
  77. Thanks for some other excellent post. Where else may just anyone get that type of info in
    such an ideal manner of writing? I've a presentation next week, and I'm on the look for such
    info.

    Here is my blog post; San Diego CA

    OdpowiedzUsuń