sobota, 30 listopada 2013

Świąteczne miasto

       Z każdym dniem jesteśmy coraz bliżej świąt. Wydaje mi się czasami że z roku na rok coraz szybciej się zbliżają - pewnie to przez te wszystkie obowiązki dnia codziennego. Oderwaniem od szarej rzeczywistości jest moja pasja, jest moją przystanią, chwilą wytchnienia, relaksu. Uwielbiam usiąść wieczorkiem przy cicho grającym radyjku, zapalić lampkę i dobierać serwetki do swojej nowej pracy. Uwielbiam również Wasze opinie, świadomość, że ktoś oprócz mnie ogląda moje prace i to że się Wam podobają. Dziękuję Wam, że jesteście ze mną. W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać jedną z tych prac, co powstały przy świetle księżyca, a inspirowanej zbliżającymi się świętami. Jest to skrzyneczka z motywem świątecznego miasteczka po zachodzie słońca - czy nie piękne są te iluminacje? Czujecie już ten klimat świąt?


1 komentarz: