wtorek, 12 listopada 2013

Aleja inspiracji poleca

    Chciałabym serdecznie Wam polecić jednego niesamowitego bloga. Trafiłam na niego przypadkiem - no może on bardziej trafił na mnie. Zaraz po wejściu zachwycił mnie niesamowity klimat tam panujący - od tapety, poprzez szatę graficzną, zamieszczone zdjęcia po poruszane tematy i dogłębne ich opracowanie włącznie z linkami. Nie mam w zwyczaju polecać cudzych blogów, lecz tu czynię wyjątek - wiem, że naprawdę warto!!! Może nie jest to blog matematyczny - wszystko nie jest geometryczne i idealnie dopasowane, ale natychmiast uderza człowieka wyjątkowy klimat, inny świat - człowieka ogarnia natychmiastowy relaks. Żałuję jedynie, że autorka od dłuższego czasu nie opracowała żadnego tematu. Poświęćcie kilka minut i koniecznie tam zajrzyjcie. Napiszcie pod moim postem komentarz o tym co sądzicie o tamtym blogu - jestem bardzo ciekawa waszych wrażeń.


LINK PO NACIŚNIĘCIU ZDJĘCIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz