niedziela, 17 listopada 2013

Maki

    Szybciutko nadrabiam zaległości, ponieważ nie udało mi się zaprezentować Wam nic nowego. Wczoraj miałam pracowity dzień. Kończyłam wiele nowych projektów dla was, które zaczną się ukazywać od jutra. Było tego sporo, ponieważ pewna część przygotowywanych przedmiotów jest tematyką związana ze świętami. Ale dosyć o tym, bo zepsuję niespodziankę :) W tym poście chcę wam pokazać pracę, którą wykonałam przed kilkoma dobrymi dniami. Makowa skrzyneczka jest propozycją dla osób, które już wspominają gorące lato na wsi, grające świerszcze wieczorami i rozbijające się wszędzie chrabąszcze (podobno fachowo nazywają się guniaki czerwczyki). Tak - tak kojarzy mi się właśnie motyw zdobiący wieko tej skrzyneczki. A wam z czym się kojarzy?  

1 komentarz:

  1. Idealnie kolorystycznie dobrany dół pudełka do tła maków, a osobiście bardzo to lubię, bo jest taka harmonia ! Piękne są akurat te maki, ja również ostatnio je dwa razy wykorzystałam, trochę inaczej, ale wiadomo ile osób tyle pomysłów:)
    miłej niedzieli życzę, a skrzyneczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń