wtorek, 4 lutego 2014

Skrzyneczka ze zdjęciem

        Przez tą serię vintage trochę przesunęła mi się hierarchia "wypuszczania" postów. Dopiero teraz mogę zaprezentować skrzyneczki, które wykonałam na specjalne zamówienie dla wspaniałej znajomej. Upodobała ona sobie moje prace i część prezentów zawsze zamawia u mnie. Dziękuję jej bardzo za zaufanie i strasznie mnie cieszy to, że moje prace tak jej się podobają. Jeszcze raz wielkie dzięki. Twój uśmiech i obdarowanych przez Ciebie jest moim uśmiechem!!! Dzisiejsze prace powinnam zaprezentować bliżej świąt naszych babć i dziadków. Nie oznacza to, że zakończyłam serię vintage. Zamówiłam większą ilość serwetek z interesującymi mnie wzorami i będę kontynuowała prezentacje prac, w których zostały wykorzystane. Robię po prostu krótką przerwę dla nabrania oddechu. Wróćmy jednak do tematu poruszonego dzisiaj. Prezentuję trzy skrzyneczki ze zdjęciem, zdjęcie zostało celowo postarzone cyfrowo i upodobnione do starej fotografii (biała ramka, poszarpane brzegi, kolor sepia). Powstały trzy identyczne, aby żaden obdarowany nie czuł się wyróżniony ani dyskryminowany :) Są to skrzyneczki uniwersalne, bez podziałek, 16 cm na 16 cm na różne przydasie. Zostały kilkukrotnie zabezpieczone lakierem. Niestety stylowe zapięcie, w które chciałam wyposażyć szkatułki nie znalazły zastosowania w tej pracy. W środku na papierze wizytówkowym ze wspaniałą fakturą (niestety nie widać jej na zdjęciach - faktura bąbelków), obrębione specjalnym trymerem do wycinania zdjęć znalazły się życzenia dla naszych wspaniałych seniorów. Całość życzeń od kochającego wnusia dopełniają dwa wielkie bijące dla naszych dziadków czerwone serca. wszystko zapakowałam w folię celofanową i przyozdobiłam rafią. Efekt oceńcie sami.






5 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się zdjęcia

    jestem z nielicznych chłopaków którzy prowadzą bloga może zaobserwujesz

    http://adek-adrian756.blogspot.com/? m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się zdjęcia

    jestem z nielicznych chłopaków którzy prowadzą bloga może zaobserwujesz

    http://adek-adrian756.blogspot.com/? m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne skrzyneczki, czym je postarzałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. ...no i prezent głowy...fajny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Świetny pomysł. Wspaniałe wyszły te skrzyneczki. Czy sama drukowałaś zdjęcia? Na czym?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń