poniedziałek, 10 lutego 2014

Krajobraz z jachtem w tle

      Po całej serii poważnych i wzniosłych prac proponuję coś lżejszego. Serwuję dziś sielski widok nocnego krajobrazu wakacyjnego z wspaniałym jachtem lśniącym na tafli spokojnej wody w świetle księżyca. Jest to jeden z dziwniejszych motywów, które spotkałam na serwetkach. Dziwił mnie moment dnia uwieczniony w motywie. Ewidentnie jest to bardzo późny wieczór nie sprzyjający oświetleniowo do zastosowania na pracy, która ma zachęcać do zakupu lub konsumpcji. A, że serwetka dziwna, musiałam ją mieć i koniecznie wykorzystać na jednej z moich prac. I tu mamy tego efekt. Na zdjęciu nie udało mi się tego uchwycić, lecz niebo w oryginale jest ciemnogranatowe. 


2 komentarze:

  1. Ciekawe zastosowanie serwetki z takim motywem. Widzę , że skrzyneczki ostatnio powstają na potęgę. Co jedna to ładniejsza..

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ciekawa serwetka, ale pięknie się prezentuje na pudełku. Abstrahując od serwetki, szalenie podoba mi się kolor bejcy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń