czwartek, 6 lutego 2014

Reinspekcja skrzyneczki na zamówienie

    W czasie ustalania szczegółów powstania skrzyneczki z poprzedniego posta muszę się przyznać, że powstało w mojej głowie wiele idei, jak powinna wyglądać praca na zadany temat. Dostosowałam się całkowicie do sugestii zamawiającej, lecz mętlik w głowie i burza koncepcji w moim mózgu nie pozwoliła mi biernie pozostawić temat na zapomnienie. Musiała powstać praca, której wizualizacja od razu na etapie zamówienia powstała w chmurze mojej wyobraźni. Zastanawiacie się jak ja sobie to wyobrażałam? Zmaterializowałam myśli i dzisiaj wam prezentuję. Która Wam się bardziej podoba?


 Na białym tle wykonałam blady transfer podkreślający tajemniczość zmysłowej chwili uwiecznionej na grafice.


Poetyczny tekst przeniosłam na front skrzyneczki do odkrycia tylko przez zaciekłych obserwatorów. Słowa poety zostały przeniesione skrupulatnie transferem, aby było wszystko czytelne, lecz po poświęceniu chwili. Boki skrzyneczki zostały postarzone przecierką woskową.



Motywy, dające do myślenia, zostały powielone na bokach skrzyneczki - oczywiście też transferem.


Na wewnętrznej części wieka musiałam koniecznie powielić w większych rozmiarach to bezlistne drzewo... Do tej pory nie wiem, czy jakby nabrało więcej czerni nie straciłoby uroku. Zwróćcie uwagę, pień wygląda z bliska jakby miał naprawdę korę !!!


Środek otrzymał białą oprawę i podziałkę na 4 w kolorze szarym - tak aby przydasie się nie mieszały. Dno obowiązkowo wyłożyłam filcem w kolorze pasującym do reszty pracy. Skrzyneczka wyszła tak tajemniczo, iż nawet aparat w żaden sposób nie był w stanie wyłapać i uchwycić momentu, aby odzwierciedlić jej piękno. Cała praca nabiera charakteru dopiero w ręku (a w drugim koniecznie kieliszek przedniego wina)

6 komentarzy:

  1. Ojej! Każda kolejna skrzyneczka w Twoim wykonaniu jest piękniejsza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście obie się podobają. Kazda z nich na swój sposób ma swój urok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. obie są super, choć mnie troszkę bardziej podoba się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje skrzynki są cudowne. Każda ma inny klimat i pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze,że ta skrzynka mnie zachwyciła. Pieknie ją zrobiłaś. Motyw tego pana jest super!

    OdpowiedzUsuń