środa, 29 stycznia 2014

Moje pierwsze wygrane candy

     Na blogu naszej początkującej przygodę w sieci koleżanki Edyty miałam przyjemność wygrać pierwsze w swoim życiu candy. Prowadzi ona wspaniały blog Decorre masa solna poświęcony pracom zdobionym techniką decoupage oraz stworzonym z masy solnej. Zapraszam wszystkich na podziwianie jej prac. Naprawdę warto. W każdym aniołku widać ogrom serca włożonego w jego stworzenie. Tutaj prezentuję wygranego aniołka. Przeprasza, że nie rozpakowany, ale trafi on do osoby, która najlepiej doceni jego piękno, czyli do mojego męża dwuletniej chrześniaczki, której na pewno sprawi tyle radości co i mi.  


4 komentarze:

  1. Gratuluję i zapraszam na moje Różane Candy, może i tym razem Ci się poszczęści:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam do siebie na candy:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że aniołek dotarł tak szybciutko do Ciebie, mam nadzieję, że Eliza będzie zadowolona :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń