czwartek, 23 stycznia 2014

Moje królestwo

       Lubicie gotować? Wolicie gotować u siebie, czy obojętne jest wam, byle była kuchenka i ostry nóż? Lubicie wystrój kuchni bardziej klasyczny, babciny czy nowoczesny, minimalistyczny? Preferujecie drewno czy tworzywa sztuczne z wysokim połyskiem? Ja uwielbiam klimat babciny. Drewno, zdobienia, małe półeczki i zakamarki, szafeczki, szufladki i do tego kryształowe szkło w drzwiczkach i porcelanowe klameczki. Do tego duuuużo ozdóbek, starych puszek, starodawnych przyrządów. Wiem - masakra, jak to wszystko domyć z tego wszechobecnego tłuszczu. No cóż - trzeba jak się lubi taki styl. Najwięcej całości smaczku dodają właśnie takie gadżety. Jeden z nich chciałam Wam zademonstrować. Muszę przyznać, że kuchnia moim ulubionym pomieszczeniem. Zawsze ciepło, w powietrzu zawsze zapach jakiś smakołyków, do tego mam kuchnię bardzo przytulnie urządzoną (mimo tego, że kuchnia ze względu na projektanta z poprzedniej epoki sama w sobie jest przytulna). Tu mam urządzoną przechodnią pracownię, którą rozwijam jak w bajce z przed lat z Kaczorem Donaldem i Myszką Mickey, gdy się wybierali swoją wszechstronną przyczepą na wakacje. Za przyciśnięciem magicznego przycisku wszystkie farby, lakiery, pędzle chowają się w ścianie i wyjeżdża mikrofalówka :)  Żartuję, tak jest tylko w bajkach. Za każdym razem żmudnie wszystko pakuję w skrzyneczki i kartoniki i roznoszę po zakamarkach mieszkania. Nie wiem dlaczego, ale jakoś w kuchni czuję się najbezpieczniej, najlepiej się odprężam - może dlatego że blisko jest do szufladki z co nieco :) Ale wróćmy do tematu dzisiejszego postu. Zaraz dzwonek, a ja nawet nie poruszyłam głównego tematu dzisiejszej lekcji :) Temat postu nawiązuje do napisu na mojej pracy. Wykonałam ją razem z poprzednią deseczką, ale nie chciałam wprowadzać monotonii i oddzieliłam te prace kilkudniową przerwą. Aby związać całego posta w jakąś sensowną całość dodam, że taka deseczka bardzo pasowałaby do wyobrażenia mojej idealnej kuchni. W ten zgrabny sposób przejdźmy do oglądania zdjęcia :)

  Zdjęcie pod kątem ponieważ ciągle mi się odbijała lampa od matowego lakieru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz