środa, 1 maja 2013

Eksperyment

         Jak każda decoupażystka uwielbiam eksperymenty. Muszę przyznać, że w swojej karierze stosowałam już spękania dwuskładnikowe z wcieraniem pasty, ale pierwszy raz zastosowałam postarzanie brzegów. Użyłam srebrnej farby akrylowej. Stosowałam się do wskazówek, lecz jak to pierwszy raz efekt wyszedł średni. Trzeba było do dać więcej elementów, aby trochę odsunąć uwagę od mankamentów i niedociągnięć. Dlatego dodałam spękania. Efekt nawet dość ciekawy. Szkoda, że te wszystkie produkty są takie drogie i szkoda eksperymentować na sucho. Oto efekt moich eksperymentów:



2 komentarze:

  1. Bardzo ładna praca. Ja jestem nowicjuszem i w blogowym świecie i w decoupagu, ale coś tam już sobie dłubię od czasu do czasu. Interesuje mnie jak udało Ci się zrobić ten efekt przejścia tła od jasnego wokół aniołka do ciemniejszego?
    No i co racja to racja, szkoda, że niektóre produkty decoup są takie drogie..
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś przeczytałam jak postarzyć brzegi. Zagruntowałam świecznik na biało a następnie wzięłam srebrna farbę akrylową na koniuszek pędzla i wtarłam w pędzel na starej gazecie, aby był prawie suchy. Następnie "omiatałam" brzegi. To cała tajemnica.

      Usuń