niedziela, 28 września 2014

Taca z jeleniem

    Oto moja najnowsza propozycja. Taca z motywem zwierzęcym. Przy tworzeniu tej pracy użyłam technik; bejcowanie, przecierka na świecę, serwetkę z motywem. Efekt winietowania uzyskałam nanosząc rozcieńczoną z wodą brązową farbę akrylową aerografem. Całość "skropiłam" kropelkami kolorowej farby dla efektu dodatkowego postarzenia, aby motyw drzewa i jelenia wtopić w całość. Wszystko zabezpieczyłam wieloma warstwami lakieru akrylowego. Efekt końcowy prezentuje się następująco.


2 komentarze:

  1. Efekt końcowy super ale się napracowałaś przy tym tyle róznych techniki i efektow. Gratuluje i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, to musiało kosztować Cię masę roboty. Ale efekt był tego wart - taca wygląda naprawdę rewelacyjnie. trzymam kciuki za następne realizacje!

    OdpowiedzUsuń