poniedziałek, 29 września 2014

Jesienne podkładki pod szklanki

      Podkładki z motywami jesiennych liści to projekt, z którego jestem niezmiernie dumna. Efekt końcowy jaki uzyskałam przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Nawet przez chwilę nie podejrzewałam że gotowy przedmiot będzie sprawiał tak piorunujące wrażenie. Nie będę ukrywała - podkładki w stanie surowym bardzo długo czekały na jakiś pomysł godny ostatniego egzemplarza. A tu pewnego poranka nagle wielkie BOOM!!! I jest. W wyobraźni zobaczyłam zarys gotowego dzieła. W całość trzeba było włożyć dużo pracy. Samo wycinanie motywów z serwetki to wiele mozolnych godzin. Aby wszystko było idealnie trzeba było bardzo skrupulatnie wyciąć każdy fragmencik wzoru usuwając zbędne tło. Szkoda, że zdjęcia nawet w ułamku nie odzwierciedlają uroku tej pracy. Uważam ją za jedną z bardziej udanych, jakie wyszły z moich rąk.






3 komentarze: