środa, 15 kwietnia 2015

Skrzyneczka na drobiazgi do sypialni.

    Dotychczas, jak zauważyłyście, lubowałam się w ozdabianiu swoich prac motywami pstrokatymi, widokami realnych przedmiotów, używałam serwetek na których coś się działo lub z kojącym motywem. Raz spróbowałam czegoś innego. Wynalazłam wśród swych zbiorów fioletową serwetkę z ornamentami. Nigdy takiej nie stosowałam, a, że po kilku ładnych latach polowania udało mi się w końcu zdobyć bejcę wodną o kolorze fioletowym, postanowiłam ją od razu wypróbować. Mąż jakoś przechodząc za moimi plecami do lodówki podczas mojej pracy i jak to ma w zwyczaju zajrzał mi przez ramie. Od razu zauważył, że szkatułeczka jest wprost idealna do sypialni na stolik nocny. Nadaje się na przechowywanie jakiś drobiazgów do włosów lub biżuterii (oczywiście też hand made :) ). Tak powiedział - tak zostało. A Ty gdzie ją widzisz?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz