środa, 9 grudnia 2015

Świeca stroikowa

    U mnie świeczki wracają do łask. Dziś chciałabym Wam zaprezentować bardzo świąteczną. Wybrałam motyw stroika. Oto pod spodem moja ulubiona ostatnimi czasy prezentacja w formie animowanego gifa. Wydaje mi się, że świetnie będzie się prezentować we własnoręcznie wykonanym stroiku ze świeżych gałązek świerku (oczywiście świeca :)  ). Motyw wspaniale wkomponuje się w zieleń żywego iglaka. A Wy jak to widzicie? Bardzo Wam dziękuję za dotychczasowe komentarze i zachęcam szczególnie Tych, co odwiedzają mnie bez śladu, do pozostawienia swojej opinii pod postem. Zapraszam


4 komentarze:

  1. śliczna, decu świece mają swój niesamowity klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta Świeca. Prosta i efektowna. Dla mnie wykonanie świecy to wyższa szkoła jazdy. Gdyby ktoś wziął za rękę i poprowadził jak dziecko, to może...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak to zapraszam do mnie. Wypijemy dobrą kawkę, wymienimy się doświadczeniami i pobawimy się świeczkami.

      Usuń
  3. Piękna! wspaniałe robisz te świece. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń