wtorek, 21 października 2014

Znowu pizza

      Temat pizzy bardzo często u mnie wraca (przepis na szybkie i zawsze wychodzące ciasto w przepisach). Tym razem miałam ochotę na pizzę polską - wiejską. Pokroiłam podwawelską na ćwiartki talarków i podsmażyłam, dodałam półtalarki cebulki i poddusiłam. Na koniec dodałam plasterki pieczarek i całość poddusiłam, aż do odparowania wody powstałej z pieczarek. Tym razem, aby nie obciążać ciasta, aby nie wyszedł zakalec ciasto piekłam same posmarowane jedynie oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia oraz sosem pomidorowym. Powstały farsz dodałam po upieczeniu ciasta i jeszcze na chwilę wstawiłam. Posypałam następnie papryką, pomidorem i serem. Pizza ponownie wróciła do pieca, aż do stopienia sera. Dużą ilość szczypiorku dodałam już po wyjęciu gotowego dania z pieca. Musicie mi uwierzyć na słowo - była przepyszna.


PS. Trochę mi się tu zrobił blog kulinarny. Wyszłam z założenia, że znajdzie się tu też miejsce na bardziej przyziemne rzeczy, które sprawiają, że jesteśmy szczęśliwsi. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Obiecuję, że niedługo znowu pokaże się kilka moich nowych prac - są na wykończeniu. Czekajcie cierpliwie. Pozdrawiam. Trzymajcie się cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz