czwartek, 20 grudnia 2012

Moje najnowsze prace

        Najbardziej lubię wykorzystywać skrzyneczki do tworzenia decoupagu ze zastosowaniem serwetek.
Kilka dni temu wieczorem usiadłam, zapaliłam kilka źródeł światła, zaparzyłam świątecznej herbaty z marcepanem (za oknem wiało chłodem) i zaczęłam przeglądać przepastne magazyny wzorów serwetkowych  szukając inspiracji. Efekt moich poszukiwań widać poniżej:

1. Morska bryza jako przypomnienie minionych wakacji

boki pomalowane farbą akrylową granatową, wykonana przecierka przy pomocy świecy i dodana kolejna warstwa farby akrylowej tym razem w kolorze morskim. Środek wykończony jasną bejcą


2. Jednak mamy zimę i święta Bożego Narodzenia za pasem. Stąd zimowy temat kolejnej skrzyneczki. Boki wykończone zieloną bejcą z kolejną warstwą żółtej. W ten sposób zgniły kolor sosny bejcy podstawowej został złamany słońcem.


3. Czekoladowe retro - ociekające słodyczą dzieci zwiastują zbliżającą się gwiazdkę i krzątaninę w kuchni.
Wykończenie - ciemna bejca. Zastanawiam się jeszcze nad dodaniem zapięcia do tego dzieła.


Kochani blogowicze - i jak wam się podobają moje prace?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz