niedziela, 12 marca 2017

Zaproszenie na 7 urodzinki

      Oto co wyszło ostatnio z pod mojej ręki - zaproszenie na siódme urodzinki. Na siódemkę nałożyłam klej i obsypałam srebrnym brokatem. Paseczki wycięłam z kolorowego brystolu specjalną końcówką  trymera z falowanym wzorem. Napis "Zaproszenie na urodzinki" wysrebrzyłam specjalną folią, która przykleja się pod wpływem temperatury do toneru. Udało się nauczyć nowej zasady - nie za dużo kleju, ponieważ destruktywnie wilgoć z niego wpływa na papier. No cóż - nauczona doświadczeniem następnym razem oszczędniej będę go nakładać. 


5 komentarzy:

  1. Gustowne zaproszenie. Bardzo fajny pomysł z tym brokatem. Spróbuje chyba tego pomysłu w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądają :) zachowane w klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem nieźle się prezentuje to zaproszonko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem bardzo dobrze to wygląda. W klimacie. Powiedizałabym raczej,ze nie jest to zaproszenie robione ręcznie, ale specjalnie zamawiane. Sama również ostatnio bawiłam sie w coś takiego :) I zrobiłam własnoręcznie zaproszenia na przyjęcie urodzinowe narzeczonego.
    Mam rowineż zamiar przygotowania zaproszeń na nasz ślub i wesele.

    OdpowiedzUsuń