środa, 21 października 2015

Tabliczka z sentencją

     A oto kolejny przykład na to, że można coś ciekawego w rozsądnej cenie wykopać w sklepach, po których byśmy się nie spodziewali. Tu przykład ze sklepu "Netto". Za bezcen wykopałam tabliczki z sentencjami. Miały paskudne kolory (róż i turkus-seledyn), były lekko poobijane i podrapane. Na wierzchu miały nadrukowaną niezbyt starannie sentencję nieciekawymi, białymi literami. Lekkie uszkodzenia nie grały roli. Wszystko zakryje farba. Całą tabliczkę gruntownie przemalowałam na ciemny kolor, nałożyłam preparat spękający jednoskładnikowy, a następnie farbę ecru (moja ulubiona). Wyszukałam sentencję (cytat) w internecie. Z tym chyba było najtrudniej się zdecydować. Wybrałam cytat z "Małego Księcia"  Antoine’a de Saint-Exupéry’ego. Nie sugerowałam się autorem - sprawdziłam dopiero po przeczytaniu - treść po prostu wydała mi się tak głęboko prawdziwa... Wybrałam motyw, nakleiłam, dodałam tekst metodą transferu i zabezpieczyłam kilkoma warstwami lakieru. A oto efekt końcowy:



3 komentarze:

  1. wyszły fajnie :) nigdy nie szukałam w takich sklepach materiałów, muszę się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako że nic nie sprzedaję, a w półproduktach mam utopiony majątek zaczęłam się rozglądać za tańszymi rzeczami, a bardziej oryginalnymi. Dziękuję za uznanie.

      Usuń
  2. Piękna! Wspaniałe robisz te tabliczki. Wspaniałe spękania.

    OdpowiedzUsuń