środa, 30 marca 2022

Kartka na 40 urodziny

     Po dłuższym czasie postanowiłam powrócić do swojej pasji tworzenia. Po tak długiej przerwie bardziej mnie ciągnie w stronę scrapbookingu. Odkopałam, jak się później okazało sporo tego było, pudła z materiałami do tej techniki. Przyznam się, że również skusiłam się na parę drobiazgów w Internecie oraz uzupełniłam podstawowe materiały (bazy, papiery, kleje i skalpele). Pierwsza praca po przerwie prezentuje się tak:


    Przyznam się, że zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia, ale strzeliłam je na pamiątkę telefonem, nie myśląc o reaktywacji bloga. Kartka poszła cieszyć solenizantkę, a ja nie mogłam się powstrzymać przed pochwaleniem się swoją pierwszą pracą po tak długim czasie.

    Mam jeszcze kilka prac na tapecie (kartkę motywacyjną, album na zdjęcia oraz sztambuch), ale utknęłam w martwym punkcie. Skończyła mi się koncepcja, a nie chcę kończyć pracy na siłę, więc czekają w biurku na natchnienie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz